לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Eitanbb/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Dovno בנושא המשך פעילות

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ויקיפדיה:בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

לא קיבלת ממני אישור להביע דעות על בקשות מחיקה של אחרים. דגש חזק - שיחה 15:07, 3 ביולי 2020 (IDT)

מצטער. מותר?-איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 15:10, 3 ביולי 2020 (IDT)
לא. אני רוצה שתתמקד בתרומה עצמאית למרחב הערכים. דגש חזק - שיחה 15:11, 3 ביולי 2020 (IDT)
בסדר. אני עוסק בהחלפת סמלי PNG לסמלי SVG בכבישים או שאתה לא מנטר - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 15:12, 3 ביולי 2020 (IDT)

מש:גיאה[עריכת קוד מקור]

מותר ליצור הפניה למשתמש:Geagea? מתייג את Dovno- איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 15:23, 3 ביולי 2020 (IDT)

למה? Geagea - שיחה 15:25, 3 ביולי 2020 (IDT)
נהיית מפורסם 😂 המלך הכחוליצירת קשרמיזם ביכורים 15:26, 3 ביולי 2020 (IDT)
הרבה פונים אליך בשם גיאה. מש:שמש מרפא שאל "מי זה גיאה?" אז כשמישהו יחפש את דף המשתמש של "גיאה" הוא ינותב לשם הנכון. - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 15:28, 3 ביולי 2020 (IDT)
השם שלי הוא אכן גיאה אבל geagea הוא שם המשתמש שבחרתי בתחילת דרכי. מעדיף שלא יהיו קישורים אחרים. Geagea - שיחה 15:36, 3 ביולי 2020 (IDT)

שיחת משתמש:מיגס[עריכת קוד מקור]

בובת קש חדשה, לא עושה איתה כלום אני אהיה פעיל רק עם עף על זה2 ורימרגו. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 17:21, 3 ביולי 2020 (IDT)

מיזם הנחלים[עריכת קוד מקור]

היי, אני מעריך את המאמץ להגדיל את כמות הערכים על הנחלים בויקיפדיה. שמתי לב שחלק מהערכים הועברו למרחב טיוטה כי היו קצרים מידי ולא הסרת מהם את סימון הוי בדף המיזם. אם אתה רוצה שכל הערכים ייכתבו, אתן לך עצה קטנה, כדאי להפנות למקורות כמו אתרי טבע או אתרים שמרכזים מידע ויקלו על הכתיבה (בד"כ מקשרים לערך האנגלי אבל זה פחות מתאים כאן). כדאי גם להתמקד בסיום ערך אחד ואז לעבור לערכים האחרים. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:30, 3 ביולי 2020 (IDT)

דף המשתמש[עריכת קוד מקור]

ראה ויקיפדיה:דף משתמש, ובמיוחד הפרקים "מה ניתן לכתוב בדף המשתמש?" וכן "ממה יש להימנע?". אני לא יודע מדוע החלטת להקדיש מזמנך בוויקיפדיה לשמר הבלים שהמנטרים והמפעילים מתאמצים למחוק (ועוד גם תוכן של טרולים ותוכן המכיל מידע אישי על אנשים שלא בהכרח אישרו זאת). ודאי שזה לא ייקדם אותך להבין איך לערוך בוויקיפדיה ואיך לתרום למיזם באופן עצמאי. אתה מוזמן לכתוב אילו הבלים שאתה רוצה באתר פרטי משלך. לגבי דף המשתמש שלך, אני ממליץ בחום שתסיר את הפרק "הבל הבלים" שיצרת (לאחר שתקרא את דף המדיניות אליו קישרתי כאן - או שבמנימיום שבמינימום תסיר ממנו מידע אישי על אחרים ושלא תוסיף לשם יותר עריכות של טרולים), ותתחיל להתמקד בעבודה עם החונך שלך על שיפור הכתיבה האנציקלופדית. Dovno - שיחה 14:08, 5 ביולי 2020 (IDT)

כשהסרת את "אני נתנאל כהן פרי שטייס",, הסרתי את כל "הבל הבלים". תודה. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 14:13, 5 ביולי 2020 (IDT)
תודה. Dovno - שיחה 14:13, 5 ביולי 2020 (IDT)
סןף סוף "תודה" ולא הערות. מעדיף שיהיו כמה שפחות הודעות. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 14:15, 5 ביולי 2020 (IDT)

ווקה פיפל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ווקה פיפל. הסיבה לכך היא: קישור לערך לא אנציקלופדי שנמחק במחיקה מהירה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 13:14, 6 ביולי 2020 (IDT)

בסדר. אני מעדיף שתשלח לי כמה שפחות הודעות. ביטול עריכתי היא דבר חשוב כל-כך? ראית את ההצהרה שלי בראש העמוד. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 13:16, 6 ביולי 2020 (IDT)
גם אני הייתי מאוד שמח להשאיר כאן כמה שפחות הערות. אם אכן תעבוד עם החונך שלך ותפעל בהנחייתו, לא יהיה צורך בהערות השונות כאן. אכן, ראיתי את ההערה (הלא מקובלת) שכתבת בראש דף שיחה זה. לדעתי, כל הודעה והודעה שנכתבה כאן עד כה היתה חשובה מאוד. דף שיחה זה הוקצה ע"י קרן ויקימדיה כדי לתקשר איתך לגבי הפעילות שלך בוויקיפדיה, אז אינך יכול להטיל מגבלות על אחרים כאשר הם משתמשים בדף זה בדיוק למטרה בשבילה נוצר. ודרך אגב, אפילו לא אני ביטלתי את העריכה האחרונה שלך, אולם היה חשוב ליידע אותך על כך בהינתן המצב הנוכחי וכל הערות העבר.
אשתדל להיות מאוד מאוד ברור: בפעם הבאה שאראה עריכה מיותרת שלך במרחב כלשהו (בין אם זה הוספת קישור שגוי, או בקשה שגויה ממפעילים) שלא אושרה מראש ע"י החונך שלך, תיחסם. עריכות מיותרות/שגויות שלך יוצרות טרחה לאחרים. בשלב מסויים יש גבול. כל הרעיון הוא שתלמד דרך החונך מה כן ומה לא לעשות. Dovno - שיחה 13:36, 6 ביולי 2020 (IDT)
בסדר! הפעם שאלתי את דגש חזק על עריכה. הסרתי את ההודעה הנ"ל. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 13:39, 6 ביולי 2020 (IDT)

כוונות טובות[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שלא נערכה לך קבלת פנים מסודרת וחמה דיה קודם לכן. על כן, רציתי לברכך על תרומתך ולבאר מעט את אופן העבודה כאן.

ייתכן שספגת ועוד תספוג/תספגי כמה הערות ביקורתיות על פעילותך כאן משום שאינך מכיר/ה עדיין את כל נוהגי העבודה ומוסכמות העריכה כאן. אל דאגה – כוונתנו טובה וכדאי להתייחס להערות אלו כאל ביקורת בונה בלבד ולא כאל ביקורת אישית.

הוויקיפדים הוותיקים כאן מנטרים את כל העריכות המתבצעות בוויקיפדיה באופן מתמשך מתוך כוונה לעצור השחתות וטעויות עריכה שנעשות תדיר. זו עבודה חשובה לצורך שמירה על איכותה וחופשיותה של ויקיפדיה, אך היא גם שוחקת ולכן ההערות שזכית להן כאן היו מאוד ישירות ואולי גם נוקשות.

אין סיבה לקחת זאת ללב, כולנו התחלנו כך. הממשק כאן אינו פשוט ולוקח זמן ללמוד אותו, אך תוך פרק זמן קצר מתרגלים לאופן העבודה כאן – להסברים בנושא זה ראה/ראי עזרה:עשרה טיפים להשתלבות בקהילת ויקיפדיה ובהרחבה יותר גם בעזרה:תפריט ראשי. אציע גם שתבקר/י בויקיפדיה:חממה, שם ניתן לבחור חונך או חונכת אשר ישמחו לסייע לך באופן אישי ומתמשך. גם אני אשמח לסייע בכל בעיה בה תיתקל/י בעבודתך כאן. תודה על תרומתך והמשך עבודה מהנה.

בברכה,
בס"ד שולחת לך את התבנית הזו המיועדת להסברים חשובים על ויקיפדיה, ואשמח לעזור לך כשתצטרך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:37, 6 ביולי 2020 (IDT)

חיממת לי את הלב! אני כבר עובד עם חונך, אולי לא בחממה - דגש חזק. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 21:43, 6 ביולי 2020 (IDT)
בס"ד אני יודעת שהצמידו לך חונך, אבל לא אני כתבתי את ניסוח התבנית, אלא תורמים אחרים שחשבו שזו תבנית נחוצה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:49, 6 ביולי 2020 (IDT)
אני די חופשי בעריכה במרחב הערכים. אני מתרגם לעיתים, אבל מעביר דפים רק עם רשות של החונך. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 21:51, 6 ביולי 2020 (IDT)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

ערב טוב

אם יש תיבת משתמש שאתה רוצה ליצור לעצמך, אל תיצור אותה במרחב התבניות אלא במרחב המשתמש שלך (בכל מקרה אתה לא צריך ליצור בשבילן דף חדש, אתה יכול להכניס את הטקסט בדף המשתמש שלך).

העברתי את התיבה שיצרת למרחב המשתמש שלך. בברכה, קומפיוטר - שיחה 22:21, 6 ביולי 2020 (IDT)

דוד, אתה טועה. הוא לא יצר את התבנית, יש משתמשים שמשתמשים בה. המלך הכחוליצירת קשרמיזם ביכורים 22:23, 6 ביולי 2020 (IDT)
Cumputer guy, ניסיתי לערוך את התבנית באמצעות הוטקט. וחוצמזה, תודה למלך הכחול על התמיכה ואני שונא את סטטיק ובן-אל. איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 22:24, 6 ביולי 2020 (IDT)
צודק, טעות שלי. לא יודע למה חשבתי שאתה יצרת אותה. אבקש מחיקה על התבנית במרחב המשתמש. בכל אופן, Cumputer guy כבר לא פעיל בשם הזה כך שזה לא יוצר תיוג. סליחה על ההטרדה. קומפיוטר - שיחה 22:28, 6 ביולי 2020 (IDT)
😂 לא נורא. אפשר למחוק את הדיון? - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 09:25, 7 ביולי 2020 (IDT)

מדליית ברונזה עבורך![עריכת קוד מקור]

שאפו על כתיבת הערך No roots (שיר), תמשיך כך! הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 10:03, 8 ביולי 2020 (IDT)
ואוו, תודה רבה! אני עוסק בתרגום ערכים - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 10:04, 8 ביולי 2020 (IDT)
כעת אני עושה הפסקה
הערך לא כתוב טוב ולכן העברתי אותו לטיוטה שלך: משתמש:Eitanbb/No roots (שיר).
דגש חזק, האם יצירת ערך זה אושרה על ידך? (וגם חזקה שלישית, אם כבר?) Dovno - שיחה 10:49, 8 ביולי 2020 (IDT)
לא (וגם לא). דגש חזק - שיחה 10:51, 8 ביולי 2020 (IDT)
העברתי גם את חזקה שלישית לטיוטה - דרושים שם תיקונים. Dovno - שיחה 11:12, 8 ביולי 2020 (IDT)

המשך פעילות[עריכת קוד מקור]

בהמשך לחטיבת הדיון הקודמת ושלל ההסברים והאזהרות עד כה, חסמתי אותך מעריכה ממרחב הערכים וממרחב התבניות. אם תמשיך לערוך במרחבים נוספים ללא אישור החונך תיחסם גם מהם.

יש הרבה דרכים בהן תוכל לתרום לוויקיפדיה, אולם המצב הנוכחי לא יכול להמשיך. בחר משהו שברצונך לעבוד עליו (בין אם זה כתיבת ערך חדש או שיפור ערך קיים), ועבוד על כך יחד עם החונך שלך. Dovno - שיחה 11:10, 8 ביולי 2020 (IDT)

ברצינות?!, לגבי האי אישור, הייתי בשיעור פרטי ולא ראיתי. שחרר אותי, אני אתרגם ערכים ואעבור עליהם עם החונך, וכשיהיה בסדר אעביר - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 11:50, 8 ביולי 2020 (IDT)
אתה לא מקשיב למה שאומרים לך. אתה לא יכול לקבל אישור גורף ל"תרגום ערכים" או ל"כתיבת ערכים" או ל"ניטור". התרכז בערך אחד ולמד איך מטפלים בו. אם תחרוג פעם נוספת יחסמו אותך מכל מרחבי הוויקיפדיה. גילגמש שיחה 11:55, 8 ביולי 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ראשית, לא ברור לי למה כוונתך ב"לא ראיתי". אם לא קיבלת אישור לפעולה מסויימת, אל תעשה אותה. זה היה מאוד ברור מלכתחילה.
לא חסמתי אותך ממרחב המשתמש שלך או ממרחב הטיוטה. אתה יכול לעבוד על ערכים בטיוטה יחד עם החונך שלך. לכן אני לא רואה איך שחרור מחסימה אמור לעזור לך, הרי אסור לך ליצור במרחב הערכים (או "להעביר") ללא אישור מראש של החונך. Dovno - שיחה 11:57, 8 ביולי 2020 (IDT)
אבל לחסום לשלושה חודשים???? אני אתרגם ערכים למרחב המשתמש שלי (עכשיו en:Alice Merton) וכוונת בלא ראיתי - ההודעות הארונות - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 11:58, 8 ביולי 2020 (IDT)
מדוע פרק הזמן חשוב לך? הרי אם תוך שבוע תראה שכל עריכותיך תקינות והחונך ימליץ על כך, החסימה תוסר מיד. ואם לאחר תום החסימה תמשיך לבצע עריכות בעייתיות היא תוארך. Dovno - שיחה 12:01, 8 ביולי 2020 (IDT)
ואני ממליץ בחום שתפסיק לתרגם ערכים נוספים, אלא בחר אחד שכבר התחלת לעסוק בו, ועבוד לשפר אותו עד שהחונך יאשר אותו, ואז תעבור לערך הבא. Dovno - שיחה 12:06, 8 ביולי 2020 (IDT)
אמרתי שכעת אני אתרגם אותו - איתן-החלון העשירי - הדלתא של הנילוס - מוצרי אזור התעשייה - קבלו את: מיזם הנחלים 12:07, 8 ביולי 2020 (IDT)
ואני כתבתי שאני ממליץ לך לא לעשות את זה אלא לעבוד עם החונך כדי לשפר את אחד מ-12 הערכים האחרים שכבר ניסית ליצור (7 עברו למרחב המשתמש שלך, ועוד 5 במרחב הטיוטה הכללי). חבל שאתה ממשיך להתעלם. Dovno - שיחה 12:28, 8 ביולי 2020 (IDT)
אהה....