שיחה:פול וייט ג'וניור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אלמוני דרס את דף הפירושונים הענק וכתב שם את הפסקה הבאה:

שמו האמיתי הוא פול וויט ג'וניור . הוא החל להתאבק בשנת 95 כאשר הצטרף ל WCW תחת השם "דה ג`יינט" (הענק) . הוא היה תחת ניהולו של ג`ימי הארט והיה חלק מקבוצה בשם הדאנג`ן אוף דום . בשנת 95 ניצח את הולק הוגן וזכה באליפות WCW , הניצחון היה שנוי במחלוקת מכיוון שהושג על ידי פסילה ( החוקים בקרב היו שהתואר עובר על ידי פסילה גם) , אך מנהלו של הג`ינט , ג`ימי הארט , הוא זה שגרם לפסילה , לכן התואר נלקח ממנו . בשנת 96 ניצח את ריק פלייר וזכה בשנית באליפות WCW . באותה שנה גם הצטרף ל NWO , וזכה בבאטל רואיל של ורלד וור 3 . מאוחר יותר עזב את ה NWO והיה בצד שנלחם נגדם . בשנת 98 לאחר הפיצול של האן וו או , חזר "דה ג`ינט" ל NWO המקוריים ולא לוולף פאק . בסלמבורי 98 הוא זכה יחד עם סטינג , חבר הוולף פאק , בתואר הזוגות לאחר שניצחו את האאוטסיידרס . באותה שנה זכה גם עם סקוט הול בתואר הזוגות . הוא עזב את WCW בשנת 99 לאחר שחתם על חוזה שמן לעשר שנים בWWF . את הבכורה שלו ב WWF עשה בפיי פר ויו בשם "סיינט ולנטיינס דיי מאסקר" (טבח יום ולנטיין הקדוש בתרגום חופשי) . כשהתערב בקרב כלוב בין אוסטין ווינס מקמהון , לטובת מקמהון , אך בעצם עזר לאוסטין לנצח כשהעיף אותו מהכלוב . תחילה הוא נקרא בשמו האמיתי-פול וייט . הוא נהיה חבר בקורפריישן של וינס מקמהון ושמו שונה לביג שואו . בסאמר סלאם 99 ניצח יחד עם אנדרטייקר את קיין ואקס פאק וזכה בתואר הזוגות . מאוחר יותר באותה שנה , זכו השניים שוב בתואר לאחר שניצח את רוק ומנקיינד . בסרבייבר סיריס 99 , החליף את אוסטין ברגע האחרון וזכה באליפות WWF הראשונה שלו לאחר שניצח את טריפל אייץ` ואת דה רוק בקרב משולש . בקיץ 2000 נשלח לאימונים באוהיו וילג` רסלינג ונדרש להוריד משקל . בראמבל 2001 חזר לפעילות , הוא היה מספר פעמים אלוף הארדקור . באפריל 2002 ביג שואו בגד באוסטין והצטרף לאן וו או . בדראפט הוא נבחר להיות ברו , איך הועבר לסמאקדאו בעיסקת חליפין . בסרבייבר סיריס 2002 התמודד נגד ברוק לסנר וניצח אותו בעזרת פול היימן שבגד ללסנר ועזר לו . הוא החזיק בתואר לחודש והפסיד אותו לקורט אנגל בארמגדון 2002 .

נראה לי שמדובר במידע שדי חוזר על מה שכבר נמצא בערך, מי שרוצה להעביר לערך - מוזמן. odedeeשיחה‏ 16:19, 12 ינואר 2006 (UTC)

לפי מסד הנתונים הקולנועי IMDB, גובהו של ביג שואו 2.16 מ'

הסרת תבניות סידרת אליפויות[עריכת קוד מקור]

למה? ככה:

  1. האליפויות הן ריקות מתוכן כיוון שלא מדובר באירוע ספורטיבי אמיתי. על כן אין ערך של ממש בתיעוד שלהן מלבד כדי להסביר עד כמה המתאבק הוא פופולרי (שהרי רק על זה הן מראות). את המידע על הפופולריות ניתן למצוא בגוף הטקסט.
  2. התבניות הן מגוחכות ובלתי נגמרות. המתאבקים יכולים לזכות גם ב-20 אליפויות ולא סביר שהערך יוכבד עד כדי כך.

אני מתכוון לממש את הצעד הזה בכל ערך פעיל. זהר דרוקמן 21:08, 13 יולי 2006 (IDT)

העברתי את הקטגוריה לערך "ביג שואו" - זהו השם שבו אנשים מכירים את המתאבק וכך הוא אמור להופיע בקטגוריות.

ביג שואו עוד יתנצל בפני גון סינה ובפני אולם ה-WWE[עריכת קוד מקור]

הוא איש שכאילו נדפק בלי להעליב, רק שידע מה שהוא עשה לסינה הוא עוד יצטער לפני כן אולי. Chdautu66 - שיחה

הוא עוד יצטער על זה הוא עוד יצטער.

~