שיחת משתמש:Mickeyp29

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום Mickeyp29,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ערן - שיחה 07:57, 25 באוקטובר 2020 (IST)תגובה

הערך פוקון[עריכת קוד מקור]

יופי של עבודה! אני חשבתי לכתוב אותו בעבר אבל לא הספקתי, שמח שכתבת אותו Shinaimm - שיחה 09:01, 24 בינואר 2021 (IST)תגובה

שינוי שם ערך[עריכת קוד מקור]

היי Mickeyp29, תוכל בבקשה לשנות את שם הערך רוג'ר מארטי לרוג'ר מרטי* (כדורגלן לבאנטה)? אינני יודע כיצד לעשות זאת DA865 - שיחה 02:28, 15 במרץ 2021 (IST)תגובה

תודה[עריכת קוד מקור]

קפצתי להגיד תודה על העבודה שאתה עושה בערכי המפעלים. תודה. Mod - שיחה 15:31, 27 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

Mod, בשמחה, תודה גם לך. Mickeyp29 - שיחה 15:44, 27 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

הערך שכתבת הועבר לטיוטה, נדרשת בו הגהה ושיפור של איכות הכתיבה ושל המשלב הלשוני[עריכת קוד מקור]

שלום Mickeyp29,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "הגביע הנורווגי" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:הגביע הנורווגי.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 23:07, 16 במאי 2024 (IDT)תגובה

שלום @Saifunny,
קודם כל תודה על התרומה שלך לויקיפדיה העברית, ניכר שאת מקדישה מזמנך לא מעט עבור המיזם הזה.
בחרתי לכתוב את ההודעה הזו בדף השיחה שלי ולא בשלך כי אני בטוח שההעברה שביצעת לטיוטה הגיעה ממקום טוב הרוצה לדאוג שבויקיפדיה יהיו ערכים ברמה טובה.
רוצה לשתף אותך שמנסיוני ומשיחות עם מספר עורכים צעירים, יש תחושה לפעמים שעורכים ותיקים בעיקר כאלה שיש להם הרשאות ותפקידים במיזם, קלים על ההדק עם ביטול, שחזור, דיוני חשיבות ועוד. מה שמוריד את רוחם ובסוף גורם להם להפסיק לתרום למיזם.
הצעות בסגנון תפנה לחממה או לייעוץ לשוני כשהן באות עם מחיקה או העברה לטיוטה. במקרים בהם ערך הוא לא ממש בוסרי או דל או מנוסח רע, לא תורמות לויקיפדיה לענ"ד, אלא מרחיקות ממנה כותבים.
כאמור העברה לטיוטה לטעמי צריכה להיעשות כאשר ערך הוא ממש בוסרי או דל ביחס לערכים דומים, כשהשפה והניסוח בו רעים, כשהוא נעשה כלאחר יד רק כדי להופיע במרחב הערכים, לא כאשר ערך דורש הגהה של מספר מילים.
לדעתי ההעברה של הערך הזה לטיוטה היתה מיותרת, ללא בחינה מעמיקה של הערך, של ערכים דומים ושל הכותב. לגיטימי כמובן שלא נסכים בנושא, אך בכל זאת היה חשוב לי לכתוב לך את דעתי.
בהערכה Mickeyp29שיחה 10:25, 17 במאי 2024 (IDT)תגובה
שלום Mickeyp29,
אני לא מסכימה עם מה שכתבת על כך שלא נעשתה בחינה מעמיקה של הערך ושל הכותב (ערכים דומים באמת לא בדקתי, אבל הסטנדרט של ערך מסוים לא קשור לערכים אחרים ולכן זו הבדיקה הפחות משמעותית מבין השלוש).
דווקא ההתייחסות שלי אליך הייתה כאל משתמש ותיק ובדוק עריכות אוטומטית. מכיוון שההרשאה ניתנה לך, העריכות שלך מנוטרות הרבה פחות מאלו של משתמשים חדשים, ולכן מצופה ממך ״לנטר״ את העריכות שלך עצמך לפני שאתה מבצע אותן.
ערכים חדשים צריכים להיכנס למרחב הערכים לפחות לאחר שעברו הגהה כלשהי, זו דרישה מינימלית יחסית מעורך שכותב ערכים. בנוסף, קיימת דרישה קצת פחות מינימלית לשימוש במקורות, ובערך קיים רק מקור אחד למשפט מאוד מסוים.
ההעברה לטיוטה היא לא גזירת גורל, בתום העבודה אפשר להעביר את הערך בחזרה למרחב הערכים בלי בעיה.
אני מודה שבדרך כלל אני מגיהה בעצמי אם זו הבעיה בערך, אבל לפעמים אין לי זמן לזה. יכולתי לבחור בבחירה חלופית ולכתוב לך בדף השיחה בלי להעביר את הערך לטיוטה, וכנראה שזה היה המעשה הנכון יותר. בכל אופן, הגהתי עכשיו את הערך, ואין בעיה להעביר אותו למרחב הערכים לאחר שתוסיף לו מקורות (או להעביר אותו עכשיו ולהוסיף לו מקורות בהקדם).
תודה שכתבת את דעתך ואת הערך, ואני מצטערת אם נפגעת מהמהלך. ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 11:24, 17 במאי 2024 (IDT)תגובה