לדלג לתוכן

שיחה:Tech7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פתיח[עריכת קוד מקור]

תודה ל-מש:Carmellabaranga על העבודה שהושקעה בערך. עדיין יש בעיות. אציין את הפתיח, שאומר: "Tech7 הוא ארגון ללא כוונת רווח שנוסד בשנת 2014 בבאר שבע לאור האתגרים וההזדמנויות של הנגב". לא ברור מה הכוונה במשפט שאומר שהארגון נוסד "לאור" האתגרים וההזדמנויות בנגב. בנגב יש אתגרים מאתגרים שונים, והזדמנויות מהזדמנויות שונות, בתחומי הנדלן, אספקת חשמל ומים, חקלאות, חינוך, תחבורה, ועוד. כיוון שהארגון לא עוסק בכל אלו, נחוץ ציון ברור יותר על אילו אתגרים והזדמנויות מדובר. מיד בסיום המשפט מופיעות שתי הערות שוליים, שתיהן לכתבות עיתונאיות, כשאף אחת מהן לא מזכירה כלל את הארגון, וגם לא מבהירה את ה"אתגרים והזדמנויות" בהן מדובר (הכתבה על נאום הבבה עוסקת בנושאים שונים, שלרבים מהם אין בכלל קשר לנגב).

המשפט הבא קצת יותר ספציפי, אבל עדיין מעורפל: "הארגון מעודד מעורבות בתהליכי חדשנות ויזמות טכנולוגית בכל גיל ופועל באמצעות ארבע קהילות, המונות כ-15,000 משתתפים רשומים ו-120 חברות הזנק". לא ברור מה הכוונה במילה "מעודד" (כשמדובר בכלכלה, בדרך כלל "מעודד" זה מענקים כספיים, הקלות במס, וכדומה). כמו כן לא ברור מה הקשר של הארגון לאותן 120 חברות הזנק: האם כל החברות הללו נוצרו על ידי הארגון? או שיש לארגון חלק פעיל בייסודן? אם התשובה היא "לא", מה טיב הקשר בין הארגון לחברות ההזנק הללו? אם בעצם המשמעות היא שרשימת הדיוור של הארגון מכילה את אותן 120 חברות, זה נראה פרט טריוויאלי שספק אם מקומו בערך, ובוודאי לא בפתיח. בדומה, האם ה"קהילות" בהן מדובר הן קהילות שנוסדו על ידי הארגון, או שהארגון משתתף בצורה כלשהי בפעילות של קהילות קיימות? מה תרומת הארגון לפעילותן של הקהילות הללו?


בקיצור, הפתיח צריך לתאר את הארגון במילים ספורות, ולתת מושג על הדברים שהארגון עושה בפועל. מה שיש עכשיו משאיר רושם מעורפל על ארגון שנמצא בבאר שבע, ומנהל פעילות לא ברורה בתהליכי חדשנות ויזמות טכנולוגית, בה מעורבים בצורה כלשהי תלמידי בית ספר, סטודנטים, יזמים, ואנשים מה"גיל השלישי" (הכוונה כנראה לגמלאים). הפתיח לא מבהיר בלשון פשוטה, יבשה, ומדויקת במה מדובר. נראה שהמשך הערך (אותו לא קראתי בעיון) מספק מידע על הקהילות הללו, כך שבקטע הזה אפשר לשפר את הפתיח. לגבי 120 חברות הזנק, מעבר להזכרתן בפתיח לא ראיתי התייחסות בהמשך הערך, וכנראה רצוי להסיר את הרפרנס הזה מהפתיח. את "האתגרים וההזדמנויות" יש לנסח באופן יותר ממוקד, שייתן לקורא מושג על אילו אתגרים ואיזה ובאיזה הזדמנויות מדובר. יש להסיר הערות שוליים לא רלוונטיות, ואם אפשר, להוסיף הערות רלוונטיות יותר: למשל הקישור לנאום של הבבה על"הפיכת הנגב למרכז סייבר עולמי" נראה בעל קשר קלוש לנושא הערך, ולא צריך להופיע כהערת שוליים. הערת שוליים אמורה להבהיר משהו לא ברור, או להרחיב בנושא משיק שהוזכר בגוף הערך במילים ספורות, או להוות אסמכתה לטענה שמופיעה בערך, והכתבה הזו לא עושה לא זה, לא זה, ולא זה. קיפודנחש 21:59, 18 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

ולגבי תבנית:שכתוב: ספק אם הבעיות בפתיח מצדיקות את התבנית, אבל עדיף להשאיר אותה עד שהפתיח ייכתב מחדש. ברגע שזה ייעשה, אין לי התנגדות להסרת התבנית. קיפודנחש 22:10, 18 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־Tech7 שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:54, 5 בנובמבר 2022 (IST)תגובה