משתמש:אלון רעם/ארכיון 1

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אלון רעם, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 10:10, 15 מרץ 2006 (UTC)


ויקיזציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

שמתי לב שכתבת מספר ערכים. למרות שמבחינת תוכנם הם נכונים ומתאימים לויקיפדיה, יש בויקיפדיה דרך כתיבה ועיצוב ערכים מקובלות, שתורמות להבנת הערך ולקריאה נעימה שלו.


תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,

אני מציע שתסתכל קצת בערכים אחרים, אפשר גם מומלצים, כדי לראות באיזה צורה כדאי לכתוב ערך. Pacman 19:53, 23 מרץ 2006 (UTC)

עזרה בתרגום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום.
אשמח אם תוכל לעזור לי בבעיית תרגום קלה בערבית שהצגתי בדלפק היעוץ. תודה, אסף.צ 19:13, 1 אפריל 2006 (UTC)

שפות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, שמתי לב שאתה מדבר מספר רב של שפות כשפות אם ותהיתי, זה לימוד עצמי או שמה עברת בילדות בין ארצות שונות?שונא הקצרמרים 11:44, 3 אפריל 2006 (UTC)

צר לי על ההתערבות, אך יש לי הרושם שהוא למד אותם בעצמו. אחרת מדוע הוא שם את ה\תיבת המשתמש "מפתח שפות בזמנו החופשי? H2O 12:20, 3 אפריל 2006 (UTC)

כמו שאמר משתמש:3, אני מפתח שפות בזמני החופשי. מלבד פולנית וגרמנית, אותן למדתי בטיול למדתי בטיול שורשים שיזמתי לעצמי, האמת שאני גם יודע ליטאית ורומנית, אך אני לא יודע איך להכניס זאת לכישורי שפה.

יסודות כימיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, ראיתי את העבודה היפה שאתה עושה בערך, אבל שים לב שכבר קיים הערך הקצר יסוד כימי. אגב, מה המקורות שלך למידע הכתוב בערך? Pacman 18:41, 3 אפריל 2006 (UTC)

זהו PACMAN, הערץ יסוד כימי הוא קצרמר והוא קטע מילון, לא אנציקלופדי והחלטתי להכניס אותו לערך. לגבי המקורות שלי, רוב המקורות הן מספרים ומהאינטרנט, וחלק אני אוסף מהאתר.

חתימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום אלון,

נהוג לחתום אחרי שכותבים הודעה, בעזרת ארבעה סימני זרקא ברצף, ככה: ~~~~.

תודה.

H2O ۩שיחה 18:56, 3 אפריל 2006 (UTC)

תודה 83.130.160.89 08:21, 4 אפריל 2006 (UTC)

ויקיציטוט, ויקיטקסט וויקיספר[עריכת קוד מקור | עריכה]

סליחה, איך עושים קישור לערכים בויקיציטוט, ויקיטקסט וויקיספר. אלון רעם 10:30, 4 אפריל 2006 (UTC)

לדוגמא, אם אתה רוצה לפנות לציטוטים על פו הדוב בוויקיציטוט, אתה כותב:

{{מיזמים|ויקיציטוט=פו הדוב}}

והתוצאה היא:





אם אתה רוצה להפנות לתמונות בוויקישיתוף על ישראל, אתה כותב:

{{מיזמים|ויקישיתוף=israel|שם ויקישיתוף=ישראל}} והתוצאה היא:



ובצורה דומה גם לשאר המיזמים.

Pacman 10:38, 4 אפריל 2006 (UTC)

תמונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם תמונה ששמים בערך מוסיף קילובייט או שרק טקסטים מוסיפים???? ענו לי מהר אלון רעם 12:12, 4 אפריל 2006 (UTC)

התמונה מוסיפה קילובייט, מקווה כי זה היה מהיר מספיק. Pacman 12:15, 4 אפריל 2006 (UTC)
לדעתי הוספת תמונה כמעט לא נחשבת במדד הקילובייט. בכל מקרה אל תילחץ מה"גבול" הדמיוני של 32 קילובייט, זה כבר לא נכון ומותר לעבור את זה. בעבר באמת היו בעיות עם ערכים מעל 32 קילובייט, המטרה של ההערה כעת היא רק כדי שלא יהיו ערכים ארוכים בלי סיבה, כדי לעודד תמצות והפנייה לערכים מורחבים (כמו בישראל). אם אי אפשר לעשות זאת בערך שלך אז אתה יכול להתעלם מהאזהרה. צהוב עולה 12:18, 4 אפריל 2006 (UTC)

תודהאלון רעם 12:24, 4 אפריל 2006 (UTC)

שאליתא[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוד משהו שנהוג בויקיפדיה, אם אתה רוצה לשאול שאלות מסוימות לגבי עריכה וכל שאר הדברים. אתה צריך לשאול אותם בדלפק היעוץ. לא כמו שעשית, אין לשאול שאלות את הקהילה בדף השיחה האישי שלך, להפך דף זה נועד כשי שאחרים ישאלו אותך שאלות.

בתודה,

H2O ۩שיחה 12:26, 4 אפריל 2006 (UTC)

אני יודע, אך אני תמיד שואל ואף אחד לא עונה לי אלון רעם 18:32, 3 יוני 2006 (IDT)

דפי שיחה בערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא משחזרים דפי שיחה בערכים. בדף שיחת המשתמש שלך אתה יכול לשחזר. אוי וי 12:42, 4 אפריל 2006 (UTC)

שבחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום אלון, קבל שבחים על הערך המקיף יסודות כימיים. הסרתי מסופו את הקישור לדף המשתמש שלך. כי קישור כזה אינו מקובל. הכבוד המגיע לך כיוצר הערך מוצג בעקבות לחיצה על הלשונית "גרסאות קודמות". דוד שי 21:22, 4 אפריל 2006 (UTC)

שחזור[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום אלון, ערכת בטעות את הדף משתמש:וול סטריט. שחזרתי אותו. odedee שיחה‏ 07:54, 5 אפריל 2006 (UTC)

סליחה, אך משתמש וול סטריט הוא מין שותף שלי, הוא ביקש ממני לערוך לו את הדף.

משותך[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני שמח שאתה כאן, מסתבר ששנינו מנגנם בפסנתר, משחקים בD&D ומפתחים שפות (משהו מאוד לא סביר)... :-) H2O ۩שיחה 17:49, 5 אפריל 2006 (UTC)

סיבורגיום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

אתה מתכוון להכניס טקסט לערך, מלבד הטבלה?

Pacman 08:59, 6 אפריל 2006 (UTC)

מצטרף לשאלה בדחיפות. לא מקובל להעלות ערכים חצי-ריקים שיש בהם רק טבלה. אנא השב לשאלה. Harel - שיחה 22:23, 6 אפריל 2006 (UTC)
בהמשך לשאלתם המוצדקת, רציתי לשאול למה יצרת ערכים ליסודות לא קיימים (116 והלאה למשל). ההצדקה היחידה ליצירת ערכים אלו היא הוספת המידע על הפרכת הטענה ליצירת 116, 118. מלבד זאת אין מידע על יסוד לא קיים. מומלץ גם שתיצור "בינויקי" לשפות אחרות בכל היסודות שבנית להם ערך. DGtal 07:09, 7 אפריל 2006 (UTC)
חברים, זהו משתמש חדש, קצת יותר רכות בפניות אליו. גם ביצירת הטבלה הושקע עמל, ואת הערך ניתן להשלים לפי ויקיפדיה האנגלית (הוספתי בינוויקי, לנוחות מי שירצה להשלים). דוד שי 07:38, 7 אפריל 2006 (UTC)

ויקיזציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,

אנא התייחס לעיצות שכותבים לך בדף זה. Pacman 09:44, 6 אפריל 2006 (UTC)

מייטנריום[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחקתי את תאורך לגבי מראה החומר: "לא יודע, כנראה...". אנחנו אנציקלופדיה. אנחנו לא כותבים את ההשערות שלנו, לא כותבים את הדעות שלנו, לא את הרצונות ולא את המחשבות שלנו. אנחנו כותבים עובדות. אנא היצמד לדרישה זו.

כמו כן, ראיתי שאתה אינך משיב לשאלות שנשאלת פה במעלה הדף. אני מבקש שתגיב. odedee שיחה‏ 02:17, 7 אפריל 2006 (UTC)

שים לב לקטגוריה ולבינוויקי שהוספתי לערך. אתה יכול להוסיף אותם בדומה לשאר ערכי היסודות שפתחת כעת. odedee שיחה‏ 02:30, 7 אפריל 2006 (UTC)

זה אמור להיות לא ידוע, אך בטח התבלבלתי (זה קורה לכל בן אדם)

הכלכלה העולמית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום אלון. ראשית אציין שחוסר התגובה שלך פה לבקשות ושאלות של אנשים שונים הוא מצער. ההתעלמות חסרת הנימוס הזו גם עוברת על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה ועלולות להיות לה השלכות לא נעימות. אני מבקש שתקרא את כל דף השיחה ותגיב לכל הפניות אליך.

שנית, ראיתי שיצרת את הכלכלה העולמית והערך למעשה ריק מתוכן. אין זה מקובל אצלנו להעלות למרחב הערכים ערך בכזה מצב. אני מציע שתכתוב אותו במשתמש:אלון רעם/ארגז חול ותיצור אותו כערך רק כשתסיים את כתיבתו. באופן כללי אל תיחפז ליצור ערכים. עדיף להעלות שלושה ערכים תקינים מאשר עשרים שברירי ערכים. איננו ממהרים לשום מקום.

אני מצפה לתגובתך בדף זה. תודה, odedee שיחה‏ 09:00, 7 אפריל 2006 (UTC)

שלום ODEDEE, בקשר לארגז החול - לא ידעתי שיש כזה דבר, אני עכשיו אתחיל להשתמש בוא. אני מקווה שלא מחקתי לי אותו... ואני לא עונה למשתמשים, כי אין לי מה להגיד להם. וחוץ מזה, יש משתמשים אחרים שכן הגבתי להם אלון רעם 09:18, 7 אפריל 2006 (UTC)

הערך עדיין שם אבל אני מציע שתעביר את תוכנו לארגז החול שהקישור אליו בהודעתי הקודמת, אחרים עלולים למחוק אותו. זה שלא ידעת שיש כזה דבר, ארגז חול, זה כנראה בגלל שלא קראת את הקישורים שהופנית אליהם במעלה הדף, ואני מעודד אותך לקרוא אותם לפני שאתה מבצע פעולות עריכה אחרות שיוסיפו עול מיותר לך או לאחרים.
בקשר ל"אין לי מה להגיד" - תחשוב שהשיחה פה מתנהלת במסדרון. מישהו בא ואומר לך משהו - אני מתאר לי שגם אם "אין לך מה להגיד" אתה עונה משהו, לא? לא הגיוני לשתוק וללכת. אותם כללים פועלים אצלנו בדפי השיחה. תמיד אפשר להשיב, לכל הפחות אפשר להשיב בסגנון "אני לא מבין מה הבעיה" "אתה צודק, טעיתי", "כבר תיקנתי" וכדומה. תמיד תמיד השב לשאלות. אנשים מצפים לתשובתך ממש כמו שאתה תצפה שאחרים ישיבו לשאלות שלך. אני בטוח שתמצא מה לענות לשאלות שנשאלת כאן. בברכה, odedee שיחה‏ 09:29, 7 אפריל 2006 (UTC)

אני יודע ואני מצטער, ואני אשתדל שזה לא יקרה שוב.

צורת כתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

אני מבקש שתלמד איך לכתוב ערכים באופן ברור וקריא לפני שתמשיך לפרסם ערכים חדשים. זה בלתי אפשרי שאתה ממשיך לפרסם ערכים לא קריאים שזקוקים לשכתוב. Pacman 17:51, 16 אפריל 2006 (UTC)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

שים לב לתבנית {{תיבות משתמש}}, אתה יכול להיעזר בה כדי שהדף משתמש שלך לא יהיה מחורבש :) ו┤☻ ỹelloωblộớd ☻├ו 18:16, 7 מאי 2006 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "[[בערך פסקול המשחק Grand Theft Auto: Vice City]]". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    Pacman 21:30, 14 מאי 2006 (IDT)

סליחה, ניסתי לעשות הפניה מפסקול המשחק GTA אך התבלבלתי. עמכם הסליחה

שלום לך[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי שהשקעת מזמנך היקר ופתחת את הערך רשימה של מדענים מפורסמים. כיוון שאתה כבר די ותיק, ידוע לך שבויקיפדיה באנגלית אנו משתדלים להימנע מרשימות, אם יש ברירה, ומעבירים את תוכנם לקטגוריות מתאימות.
אני מבקש ממך שתשקיע מעט מזמנך, ואם יש לך הסבר משכנע למה יש חשיבות מיוחדת לרשימה זו, על אף הכפילות והקושי האובייקטיבי בקביעה "מי חשוב" ומי לא, שתכתוב הסבר זה בשיחה:רשימה של מדענים מפורסמים. אם אין סיבה ייחודית (כפי שנקבע למשל לגבי משחקי מחשב ווידאו לפי שנה - ראה בדף השיחה שם), אודה לך אם תסכים למחיקת הערך.
בקשה אחרונה, והכי חשובה: אנא הגב על הודעה זו ואל תתעלם ממנה. ויקיפדיה היא קהילה, בין השאר, וללא הקשר בין האנשים איכות הכתיבה תהיה נמוכה יותר והמטרה תתפספס. DGtal 22:02, 21 מאי 2006 (IDT)

ראשית, יישר כח על ההתייחסות הרצינית. שנית, הערה טכנית: אנא העבר בקרוב את תוכן הטבלה, ואז בקש מאחד המפעילים למחוק את הדף הראשון (אם ההעברה תיעשה ע"י כפתור "העבר" אמורה להישאר שם רק הפנייה). בברכה רבה, DGtal 22:44, 21 מאי 2006 (IDT)

אני יודע, העברתי את תוכן הטבלה לארגז החול ואותו אני יהפוך לערך מדענים ששינו את העולם או המדענים הגדולים בהיסטוריה

ערך מומלץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך, על מנת לכתוב ערך מומלץ ב"קלות" הינה לבחור מרשימת הערכים המומלצים של ויקיפדיה באנגלית (שים לב - יש להם גם רשימות מומלצות שאינן מקובלות אצלנו) Wikipedia:Featured articles ערך הקרוב לליבך ומעניין אותך, ולתרגם אותו לעברית תוך הוספת קישורים חיצוניים מתאימים לדוברי עברית, והתאמתו למדינת ישראל בפרט ולדוברי עברית בכלל וכן להוסיף נקודה יהודית עם ישנה. אפשרות אחרת כמובן היא לבחור נושא קרוב לליבך שמעניין אותך ויש לך בביתך ספרות עניפה בנושא זה, ולהשתמש בספרים אלה על מנת לסכם את הנושא (לדוגמא: ביוגרפיה של אדם) בצורה מעמיקה. דרור 17:14, 31 מאי 2006 (IDT)

לא מסכים. לראיה: תוכנית מרשל, אצלנו מתורגם כמעט אחת לאחת ואצלם מומלץ - ערך משמים ונורא. בשביל לכתוב ערכים מומלצים אני ממליץ פשוט להסתכל על הערכים שכבר נמצאים ברשימה ולהבין מה נדרש. זהר דרוקמן 19:34, 3 יוני 2006 (IDT)
לא כל ערך המומלץ בויקי זרה יהיה מומלץ כאן, אבל ערך מומלץ שם יכול להוות בסיס טוב לערך מומלץ כאן ולרוב יהפוך לכזה. דרור 23:07, 3 יוני 2006 (IDT)

תודה אלון רעם 07:14, 4 יוני 2006 (IDT)

בנוגע לטיפול במשחיתים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לכל משתמש (ולא רק למפעילי מערכת) יש את היכולת לשחזר עריכות (על ידי שמירת הגירסה הלא מושתחתת), להזהיר משתמשים (על ידי התבנית "אזהרה" עבור השחתה ראשונה ושניה ו"לך" עבור הזהרה שלישית ומקרים קשים יותר, רק שים בסוגריים מסולסלים). רק כתוב בתקציר העריכה שאתה מזהיר משתמשים כדי שמפעילי המערכת יעקבו אחריו.

ולשאלתך - לא, משתמש רגיל לא יכול לחסום משתמשים (או למחוק דפים). רן כהן 17:49, 3 יוני 2006 (IDT)

אבל הוא יכול לבקש את שני אלה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. ‏– rotemlissשיחה 18:08, 3 יוני 2006 (IDT)

מתקפות איכות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לשאלתך, אתה צריך להכין הצעת עבודה מסודרת, כמו שמוסבר בויקיפדיה:מתקפת איכות, ואז לרשום אותה שם בדף. אנשים שיהיו מעוניינים להשתתף במתקפה עתידית כזו ירשמו את עצמם, ובבוא העת, אם תהיה היענות מתאימה, היא תיבחר להיות מתקפה. Harel - שיחה 21:34, 3 יוני 2006 (IDT)

כתיבה במזנון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,
אל תשאל בבקשה שאלות במזנון שנוגעות לערך ספציפי או בעיה ספציפית. בשביל זה קיים דלפק היעוץ. גילגמש שיחה 21:46, 3 יוני 2006 (IDT) מצטער, אך כשאני שואל שאלה בדלפק הייעוץ, זה כל הזמן יוצא לי מהאינטרנט ועושה לי בעיות ולכן אני שוא לשאלות בהכה את המומחה ובמזנון אלון רעם 22:04, 3 יוני 2006 (IDT)

אך שאלות מסוג זה אין מקומם במזנון, וסביר שימחקו מהר מאד. מאחר ויש לך בעיות עם דלפק הייעוץ, אז תפנה אלי בדף שיחתי, ואני או אחרים נענה לך. דורית 22:09, 3 יוני 2006 (IDT)
בשום מקרה אין לשאול את זה במזנון. כפי שאמרה דורית, אתה יכול לפנות לוויקיפדים הוותיקים בדפי שיחתם. גילגמש שיחה 22:11, 3 יוני 2006 (IDT)

אוקיי תודה אלון רעם 22:12, 3 יוני 2006 (IDT)

בית השיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי שהוספת את עצמך לרשימת המתנדבים של בית השיטה. כדאי שתציץ בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/"בית השיטה"/כרך 9 הולך בדרך כל בשר, ותראה אם תוכל לעזור שם. אחיה פ. 15:15, 4 יוני 2006 (IDT)

גורדי שחקים והיישוב רעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קודם כל אם אתה מתעניין בגורדי שחקים, אתה מוזמן לעזור ולשפר את הערכים הרלוונטית, כמובן שכל עזרה תתקבל. האם הבחת כי הערך הערך המומלץ היומי הוא ערך שכתבתי - גורדי שחקים בישראל?
את היישוב רעות צילמתי ממטוס, אם אני לא טועה כאשר חזרתי מאילת בטיול שהיה לפני שנתיים - אלו כל הפרטים שאני זוכר. בברכה, אסף 23:04, 6 יוני 2006 (IDT). כן, ראיתי שגורדי שחקים בישראל בישראל הוא ערך מומלץ. תודה אלון רעם 07:28, 9 יוני 2006 (IDT)

ויקיפדיה:מתקפת איכות/הממשל בישראל - מחר מתחילים![עריכת קוד מקור | עריכה]

מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

מונדיאל 2006[עריכת קוד מקור | עריכה]

השינויים שעשית בבתים א' וב' הם שגויים. שים לב לנתונים שאתה כותב. ראה זאת כאזהרה.--ניצן 01:12, 22 יוני 2006 (IDT)

למה אזהרה? צהוב עולה 01:20, 22 יוני 2006 (IDT)
זאת פעם שנייה שהוא מכניס לערך אותם נתונים שגויים--ניצן 04:45, 22 יוני 2006 (IDT)

אני מאוד מצטער, כי בארכיון בו היה כתוב את שעות המשחק שקיבלתי היה את השעות האלה. בכל מקרה, לא שאני מצדיק את דעתי - אך ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא עיתון, וזה לא אומר שצריך להציח את השעות של המשחקים. אלון רעם 15:28, 22 יוני 2006 (IDT)

בויקיפדיה לא מנציחים שום דבר. תמיד אפשר לשנות. אתה חושב שצריך למחוק את השעות של המשחקים אחרי שהם התקיימו? תציע את זה בדף השיחה של הערך.--ניצן 20:51, 22 יוני 2006 (IDT)
אבל כשכותבים נתונים הם צריכים להיות מדוייקים במידת האפשר.--ניצן 20:52, 22 יוני 2006 (IDT)

ארכיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,
ככה נהוג ליצור ארכיון: שיחת משתמש:אלון רעם/ארכיון. תוכל למספר אותו, לפלג לפי תקופות או למצוא נוסח אחר, מה שיותר נח לך. גילגמש שיחה 23:32, 22 יוני 2006 (IDT) תודה אלון רעם 12:04, 23 יוני 2006 (IDT)