טיוטה:תלמ''ח- תנועת הנוער למדעי המחשב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תלמח
כל הזכויות שמורות לתלמחⒸ
כל הזכויות שמורות לתלמחⒸ
שם מלא תלמח- תנועת נוער למדעי המחשב
תאריך ייסוד 19 דצמבר 2023
מזכיר כללי איתי דוידיאן
יושב ראש נגב גולדברג
רכז רות סגל
מנהל כללי אופק פיקאר
מוטו טכנולוגיה בכיף!
https://talmach.my.canva.site/talmach

תלמ''ח היא תנועת נוער שפועלת למען הידע המחשבי הגדול, היא מתמקדת בלימוד מקצועי של ילדים מחשבים, כגון נושאי ההייטק ומינם.

תנועת הנוער למדעי המחשב - תלמ"ח, היא תנועה חינוכית מיוחדת שמתמקדת בהפעלת תחושת התשוקה והעניין לעולם הטכנולוגיה והמחשבים בקרב הצעירים. בתלמ"ח מציעים פלטפורמה מתקדמת שמאפשרת לילדים בגילאי 7-16 לרכוש ידע וכישורים בתחום המחשבים בצורה מהנה ומקצועית. המדריכים המיומנים והמנוסים שלנו מספקים לילדים את הידע החיוני והכלים הנדרשים בתחום המחשבים. התכנית החינוכית שלנו מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל בניית אתרים, עיצוב גרפי, עריכת תמונות, צילום, התקנת תוכנה, פיתוח משחקים ופתרון בעיות נפוצות במחשב. כל התכנים מותאמים אישית לצרכים ולרמת הידע של כל ילד. התלמידים בתלמ"ח לא רק מתנהלים בעולם הטכנולוגיה, אלא גם מתפתחים כאנשים ומשקיעים בעצמם. הם מתרגשים ללמוד ומתקדמים בצעדים מהירים בתחום המחשבים. התנועה מעניקה לילדים יתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי ומכינה אותם לעתיד בו הטכנולוגיה משתלבת בכל תחום ותחום.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תלמ''ח הוקם כאשר נגב גולדברג הציע לאופק פיקאר בעת שהם היו חניכים בתנועת הנוער הצופים העבריים בשבט מצדה, נגב גולדברג שאל: "למה אין תנועת נוער למדעי המחשב?" ואז לאופק פיקאר צץ רעיון בראשו להקים תנועת נוער למדעי המחשב (תלמ''ח). אופק צירף עוד 3 חברים: אמיתי חולי, אנסטסיוס גאורגיאדיס, לביא כץ.

חמשת המייסדים לא חשבו לרגע והחלו להגשים את חזונם.

צפו בטבלת היזמות:

רעיונות ביצועים מי ביצע? תוצאות:
בניין קרן מנדל אופק פיקאר התקבל
להשיג מחשבים mobllie יואב נבון בהקדם האפשרי
תקציב manhi חי לינור לא ידוע

חזון[עריכת קוד מקור | עריכה]

תלמ"ח הוא תוכנית חינוכית חדשנית שמטרתה לספק לילדים ונוער ידע וכלים בתחום המדעי המדהים של המחשבים והטכנולוגיה. התוכנית מתמקדת בפיתוח מיומנויות חשיבה חישובית, יצירתיות טכנולוגית, ויכולות לעבוד בסביבה דיגיטלית. תלמ"ח מציעה חוויית למידה מרתקת ומעוררת השראה, המאפשרת לתלמידים לפתח את פוטנציאלם המלא ולהתפתח בעולם הדיגיטלי המשתנה.

התוכנית מתבססת על מגוון נושאים ותחומים, כגון פיתוח אפליקציות, ביטחון מידע, עיצוב גרפי, ועוד. תלמ"ח מעניקה לתלמידים כלים לפתרון בעיות, יכולות לימוד עצמי, ויכולת לשיתוף פעולה בצוות. בנוסף, התלמידים מתרגלים לעבודה בסביבת מחשב ולהשתמש בתוכנות שונות, מה שמכין אותם לעתיד בעולם העבודה הדיגיטלי.

תלמ"ח מעודדת חשיבה יצירתית וחדשנות, ומטפחת את התשוקה ללמידה ולפתרון בעיות. התלמידים מתרגלים להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ולחשוב מחוץ לקופסה. תלמ"ח מציעה גישה מגוונת ומגוונת ללמידה, המאפשרת לכל תלמיד למצוא את התחום שמעניין אותו ולפתח בו את כישוריו.

בסיכום, תלמ"ח היא תוכנית חינוכית מרתקת שמביאה לילדים ונוער חווית למידה חדשנית ומעוררת השראה בתחום המדעי המדהים של המחשבים והטכנולוגיה. עם תלמ"ח, התלמידים מתפתחים לחוקרים ולמובילי עתיד בעולם הדיגיטלי המשתנה.[1]

שיטת הלימוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמל תנועת הנוער
סמל תנועת הנוער

תלמ''ח מלמדים מספר מקצועות כגון: Payton, פיתוח משחקים, בניית אתרים,