אסתי גינזבורג – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 109.67.127.213 (שיחה) לעריכה האחרונה של ציון הלוי
שורה 28: שורה 28:


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==
גינזבורג נולדה ב[[תל אביב]] וגדלה בשכונת [[צהלה]], בתם של אדריאן, ד"ר ל[[גרונטולוגיה]] ואריה גינזבורג, [[אדריכל]]. היא בוגרת בית ספר [[תיכון עירוני י"ד]] ב[[שיכון דן]]. הופיעה לראשונה ב[[טלוויזיה]] ב-[[1998]] בגיל שמונה, ב[[פרסומת]] ל[[תנובה]]. בחלק משנות ילדותה בילתה אצל סבה וסבתה ב[[רמת גן]] וכתוצאה מכך רכשה את שפת ה[[יידיש]] אותה היא דוברת באופן שוטף. ב-[[2004]] בגיל 14 חתמה על חוזה בסוכנות הבינלאומית [[עלית מודלס]]. השתתפה בפרסומות לחברות האופנה [[ברברי (חברה)|ברברי]], [[פול אנד בר]], [[קלרינס]], [[H&M]] [[פרנץ' קונקשן]], [[טומי הילפיגר]], [[פדאני]] ו[[קרוקר]]. בנובמבר [[2006]] נבחרה להופיע על שער מגזין [[Elle]] הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה".
גינזבורג נולדה ב[[תל אביב]] וגדלה בשכונת [[צהלה]], בתם של אדריאן, ד"ר ל[[גרונטולוגיה]] ואריה גינזבורג, [[אדריכל]]. היא בוגרת בית ספר [[תיכון עירוני י"ד]] ב[[שיכון דן]]. הופיעה לראשונה ב[[טלוויזיה]] ב-[[1998]] בגיל שמונה, ב[[פרסומת]] ל[[תנובה]]. בחלק משנות ילדותה בילתה אצל סבה וסבתה ב[[רמת גן]] וכתוצאה מכך עלתה שמועה שהיא רכשה ידע ב[[יידיש]] ושהיא דוברת אותה באופן שוטף- כפי שעלה מהראיון של גינזבורג בתכנית "שמועות". ב-[[2004]] בגיל 14 חתמה על חוזה בסוכנות הבינלאומית [[עלית מודלס]]. השתתפה בפרסומות לחברות האופנה [[ברברי (חברה)|ברברי]], [[פול אנד בר]], [[קלרינס]], [[H&M]] [[פרנץ' קונקשן]], [[טומי הילפיגר]], [[פדאני]] ו[[קרוקר]]. בנובמבר [[2006]] נבחרה להופיע על שער מגזין [[Elle]] הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה".


מ-[[2006]] החליפה את [[יעל בר זוהר]] כדוגמנית הבית של חברת האופנה [[פוקס (אופנה)|FOX]], יחד עם [[מייקל לואיס (דוגמן)|מייקל לואיס]], קודם לכן היא הופיעה לצד [[יהודה לוי (שחקן)|יהודה לוי]]. לאחר שנתיים בהן הובילה את ה[[קמפיין]] יחד עם מייקל לואיס הוחלט בפוקס להחליף את גינזבורג ב[[בר רפאלי]] ואת מייקל לואיס ב[[נועם טור]].
מ-[[2006]] החליפה את [[יעל בר זוהר]] כדוגמנית הבית של חברת האופנה [[פוקס (אופנה)|FOX]], יחד עם [[מייקל לואיס (דוגמן)|מייקל לואיס]], קודם לכן היא הופיעה לצד [[יהודה לוי (שחקן)|יהודה לוי]]. לאחר שנתיים בהן הובילה את ה[[קמפיין]] יחד עם מייקל לואיס הוחלט בפוקס להחליף את גינזבורג ב[[בר רפאלי]] ואת מייקל לואיס ב[[נועם טור]].

גרסה מ־17:51, 18 בדצמבר 2014


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים ריקים [ שנות הפעילות, מפלגה פוליטית, חינוך, שותפה, שותף ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אסתי גינזבורג
אסתי גינזבורג-קייזמן
אסתי גינזבורג, 2007
אסתי גינזבורג, 2007
לידה 6 במרץ 1990 (בת 34)
אחוזת בית, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה אסתר דפנה גינזבורג עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום מגורים תל אביב
ידועה בשל קמפיין של חב' האופנה פוקס
מקצוע דוגמנית, מגישת טלוויזיה
מעסיק IMG Models עריכת הנתון בוויקינתונים
השקפה דתית יהדות עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר צאצאים 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אסתר (אסתי) דפנה גינזבורג (נולדה ב-6 במרץ 1990) היא דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית.

ביוגרפיה

גינזבורג נולדה בתל אביב וגדלה בשכונת צהלה, בתם של אדריאן, ד"ר לגרונטולוגיה ואריה גינזבורג, אדריכל. היא בוגרת בית ספר תיכון עירוני י"ד בשיכון דן. הופיעה לראשונה בטלוויזיה ב-1998 בגיל שמונה, בפרסומת לתנובה. בחלק משנות ילדותה בילתה אצל סבה וסבתה ברמת גן וכתוצאה מכך עלתה שמועה שהיא רכשה ידע ביידיש ושהיא דוברת אותה באופן שוטף- כפי שעלה מהראיון של גינזבורג בתכנית "שמועות". ב-2004 בגיל 14 חתמה על חוזה בסוכנות הבינלאומית עלית מודלס. השתתפה בפרסומות לחברות האופנה ברברי, פול אנד בר, קלרינס, H&M פרנץ' קונקשן, טומי הילפיגר, פדאני וקרוקר. בנובמבר 2006 נבחרה להופיע על שער מגזין Elle הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה".

מ-2006 החליפה את יעל בר זוהר כדוגמנית הבית של חברת האופנה FOX, יחד עם מייקל לואיס, קודם לכן היא הופיעה לצד יהודה לוי. לאחר שנתיים בהן הובילה את הקמפיין יחד עם מייקל לואיס הוחלט בפוקס להחליף את גינזבורג בבר רפאלי ואת מייקל לואיס בנועם טור.

ב-2007 נבחרה כפרזנטורית של חברת האיפור "איל מקיאג'" תמורת סכום של 100,000 דולר. ב-2008 נשכרה גינזבורג לתפקיד דוגמנית הבית של רשת האופנה TAG WOMAN תמורת סכום של מיליון ש"ח.

בינואר 2009 נבחרה לככב בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, ובפברואר 2009 נבחרה כפרזנטורית לרשת מוצרי האיפור והטיפוח אפריל. במרץ 2009 גינזבורג נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג בגדי הים לצעירות מבית ויקטוריה'ס סיקרט, והצטלמה לסרטו החדש של ג'ואל שומאכר "Twelve".

ביולי 2009 התגייסה לצה"ל ושירתה כמש"קית קישור בבסיס השלישות ברמת גן.

ב-2010 יצא השיר "נשימה" בו היא שרה יחד עם חן אהרוני.

גינזבורג נבחרה לישראלית הסקסית ביותר לשנת 2011 על ידי מעל 120,000 גולשים שהצביעו בתחרות שאורגנה על ידי אתר mako של ערוץ 2. בתגובתה לזכייה אמרה: "הנה הוכחה חד משמעית שאפשר להיות בריאה וגם סקסית במקביל"[1].

ב-2012 נבחרה לשמש כפרזנטורית של המותג למוצרי טיפוח חשמליים "רמינגטון".

ב-2013 השתתפה בסרט "סרט 43" בתפקיד פייה במשך כחצי דקה. באותה שנה נבחרה להצטרף כמגישה בחדר המצב של התוכנית "הכוכב הבא".

חיים אישיים

ביוני 2012 נישאה לאיש העסקים עדי קייזמן.

לומדת יחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים, ומתנדבת בעמותת חיים.

קישורים חיצוניים


שגיאות פרמטריות בתבנית:Ynet

פרמטרים [ 5 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 6 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
קרן נתנזון, תפסיקו להשוות אותי לבר, באתר ynet, 29 בנובמבר 2009
שגיאות פרמטריות בתבנית:Ynet

פרמטרים [ 5 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 6 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
שי פרץ, מודל העשור, באתר ynet, 30 בדצמבר 2009
שגיאות פרמטריות בתבנית:Mynet

פרמטרים [ 5, 6 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
ליהיא לפיד, היא באמת כל כך יפה?, באתר mynet (כפי שנשמר בארכיון האינטרנט), 17 בספטמבר 2010

הערות שוליים